{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اومدم با تمام قوا مسابقه بدم

اومدم با تمام قوا مسابقه بدم
برنده شدن از آن من است #مسابقه #برنده
دیدگاه ها (۱)

حس میکنم خودم رفتم زیارتت قبول ایدای من بعد 17سال خدا به خیر...

من اومدم سلااااااام ویسگون #ویسگون

تولد عزیزانِ جانم مبارکاد#تولد#جشن#جشن_تولد

بلک پینک² برنده مسابقه استایل نفر دوم🥳🥳🥳🥳

مگه مسابقه است ؟ که هر کسی حروم زاده بودنش رو ثابت کنه برنده...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط