{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

........

........
دیدگاه ها (۳)

اگه یکی ازت بپرسه چرا داری زندگی میکنی؟جوابی داری ؟ :)

نشسته ام و آینده خود را تصور میکنم...تصور میکنم در حیاط خانه...

من بادکنکی ام تو شهر کاکتوس ها...🌵

#حال_نامعلوم

چه برسه به تو دخت خوب

نه تو مارو نمیشناسی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط