عارفی راپرسیدند
عارفی راپرسیدند
دوست را چون دوستش داری
نیازش داری؟
یا ڪه چون نیازش داری
دوستش داری ؟
گفت: چون دارمش بی نیازم
تقدیم به دوستان نازنین ❤ ️
دوست را چون دوستش داری
نیازش داری؟
یا ڪه چون نیازش داری
دوستش داری ؟
گفت: چون دارمش بی نیازم
تقدیم به دوستان نازنین ❤ ️
- ۴۸۱
- ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط