{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پاییزبی رحم است وقتی هستی ونیستی...

پاییزبی رحم است وقتی هستی ونیستی...
#خودنوشته
#شاهدختـ
دیدگاه ها (۱)

#شاهدختـ

پاییزتنهایی بی تو ولی بافکرت....#شاهدختـ

پرم ازکوله ی خاطره....#شاهدختـ

اربعین آمده است....#شاهدختـ

وقتی مشغول طراحی هستی....

وقتی ایرانی هستی😂✿✼:*゚:.。..。.:*・゚゚・*✿✼:*゚:.。..。.:*・゚゚・*#vbin...

وقتی عاشق ترکیه هستی ❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط