{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بلاخره این شب مزخرف گذشت و خدا رو شکر میکنم که خود کشی نک

بلاخره این شب مزخرف گذشت و خدا رو شکر میکنم که خود کشی نکردم😂
دیدگاه ها (۴)

شد شد نشد اولین بار نیست که نمیشه

حس خیلی بدی دارم خونه خیلی گرمه ولی بدنم به شدت داره می‌لرزه...

آهنگی که دارم باهاش زندگی میکنم

آزادی یکی از فرمانده های ارشد حماس از زندان اسرائیل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط