{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی گذشتو نیومدم فاتحه یادتون نره

خیلی گذشتو نیومدم فاتحه یادتون نره
دیدگاه ها (۲)

بی خوابی شب هایم رابه چه تعبیرکنم؟که شب آرامش نگاه تو را برا...

ماه رمضان آمد و دل غرق ثنا شدعاشق ز معشوق تمنای عطا شدماه رم...

دوستان لطفا فاتحه یادتون نره واسه حمید جان بخونید

🖤🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط