{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انتظار هرکسی رو داشتم جز این...

انتظار هرکسی رو داشتم جز این...
دیدگاه ها (۷)

بل بل#میزاکی_جات_تو_ویس_نیست_از_ویس_گمشو #میزاکی_باید_از_ویس...

حق...#میزاکی_باید_از_ویس_بره #میزاکی_برو_گمشو

الهی اون ماکیای عن فدات بشه

نظرتون چیه یه وانشات برای ریدن ب میزاکی بنویسم؟

انتظار هرچیزی رو داشتم جز این🤣

بابایی در تصورات من:👆🏻والا همین انتظار رو داشتم😂

انتظار داشتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط