{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"لوئیز هی" درکتاب "شفای درون"

"لوئیز هی" درکتاب "شفای درون"
می گوید:

تمام بیماریهای انسان، از افکار او سرچشمه میگیرند؛ یعنی افکار ما هستند که بیماریها را در وجودمان تولید میکنند:

✔️تيروئيد:
وجود بغضي در گلو، كه تركيده نميشود

✔️سرطان:
ناشی از نبخشیدن خود و دیگران است

✔️ام اس:
به دلیل عصبانیت طولانی مدت و کینه ورزی است

✔️بیماری قند:
بخاطر افسوس گذشته ها را خوردن است

✔️سر درد:
به دلیل انتقاد از خود و دیگران است

✔️زکام:
بخاطر وجود آشفتگی های ذهنی است

✔️درد مفاصل:
به دلیل نیاز به محبت و آغوش گرم است

✔️فشار خون:
به خاطر مشکل عاطفی درازمدتی است که حل نشده باقی مانده

پس بیائید ذهن هایمان را پاک کرده و شستشو دهیم:
دیگران را ببخشیم...
خودمان را ببخشیم...
بیشتر محبت کنیم...
کمتر گله و شکایت کنیم...
فراوانتر بخندیم و شاد باشیم...
و بدانیم افکار ما بسیار قدرتمند و اثرگذار هستند و تاثیرات بسیار شگفت انگیزی از خود باقی می گذارد...!
دیدگاه ها (۰)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط