هنوز هم آنقـــــدر "باورت" دارم...
هنوز هم آنقـــــدر "باورت" دارم...
که "اگر" در "کویر" بگویی...
"باران" هســت...
به "حرمت" صدایــت...
"خیــس" می شوم...
که "اگر" در "کویر" بگویی...
"باران" هســت...
به "حرمت" صدایــت...
"خیــس" می شوم...
- ۴۴۱
- ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط