{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+بهتری؟ _ لِهترم):

+بهتری؟ _ لِهترم):
دیدگاه ها (۲)

من اگه بمیرم هیچکس جای خالیمو حس نمیکنه

دوای بعضی از دردا مبتلا شدن به یه درد دیگس

هیچ جای بهتری،هیچ حس بهتری، نسبت به کنار تو بودن،وجود نداره....

تب بهتری

🛐حس بهتری گرفتم💜

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط