{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی رو هم نداریم واسمون پست بزاره و ادیت بزنه.‌...💔

یکی رو هم نداریم واسمون پست بزاره و ادیت بزنه.‌...💔
دیدگاه ها (۲۰)

بیلین وایبمو با چندتا ایموجی زیر همین پست بهم بگین (متقابله)...

خلاصه که....اره.......https://wisgoon.com/ur_stay

به خاطر تو شدم سیگاریا:)

شب بخیر فرزندانم

کوک عمرا بزاره کسی ناموسشو دید بزنه😔✨️🤌

یکی این حرف رو بهم بزنه سکته میکنممممممممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط