سلام ، چرا بعضی از ما مسئولان قبل از اینکه کاری از جمله
سلام ، چرا بعضی از ما مسئولان قبل از اینکه کاری از جمله محدود کردن اینترنت در ایران عزیز انجام بدیم همه ی جوانب شون رو کاملا بررسی نمیکنیم و در نظر نمی گیریم که مثلا اگه ما همچین کاری انجام بدیم آیا مفید هستش ؟! آیا باعث آسیب زدن به مردم کشور عزیزمون ایران میشه یا نه بعد انجام شون بدیم ! منظورم فیلتر و محدود کردن اینترنتی که بعضی یا شایدم بیشتر مردم شریف ایران عزیز به نوعی قربانی این بی کفایتی های ما مسئولانی از جمله دولت محترم احمدی نژاد که پایه ی اصلی محدود کردن اینترنت بروی مردم و آسیب زدن بهشون و اقتصاد کشور عزیزمون ایران شدند ! بعضی از مردم مظلومی که از این راه نون خانواده شون رو تأمین می کردند آسیب جدی وارد کردیم از جمله برای کسب و کارشون اما ، بعضی از ما مسئولان بدون فکر و برنامه ریزی دقیق تموم کسب و کارشون رو بی انصافانه و بی رحمانه ازشون گرفتیم و بقیه از جمله استادان دانشگاه و دانشجویان و...رو به دردسر انداختیم ! اقتصاد کشور رو به مرز نابودی کشاندیم ! در صورتی که رهبر شهیدمون که خداوند متعال رحمت شون کند گفته بودند مسئولان باید فضای مجازی رو قانون مند اداره کنند یعنی طوری برنامه ریزی و عمل کنند که نه مردم در این زمینه آسیب ببینند و نه برای امنیت ایران عزیزمون خطری داشته باشد ! ولی ، ماها چکار کردیم برای راحتی کار خودمون تموم اینترنت رو بروی مردم ستمدیده بستیم که اولین دولت محترم احمدی نژاد بودند ! دولت های گرامی بعدی هم بجای اینکه اصلاح کنند ! متأسفانه این راه اشتباه رو ادامه دادند ! در صورتی که می تونستیم هم اجازه بدیم مردم به کسب و کارشون و.... در فضای مجازی آزادانه بپردازند و هم نیروها و حافظان زحمت کش امنیت تموم تمرکزشون به حمله ی سایبری و... دشمنان شیطون صفت ها باشه تا تحت هیچ شرایطی نتونند به اطلاعات فوق العاده سری حساس ایران عزیزمون و مردم دست پیدا کنند و از طرفی دیگه مسئولان محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی کاری کنند تا تصاویر و فیلم های ببخشید مستهجن و فحشا اجازه ی باز نشدن این گونه پست ها نداشته باشند ! بعضیا شاید از این مطالب فکر کنند من برنامه های خارجی مثل اینستاگرام داشتم و...دارم به این افراد عرض کنم که خداوند متعال شاهده من تا حالا این گونه برنامه های خارجی نصب نکردم که بخوام ازشون استفاده کنم چون تعصب فوق العاده خاصی به برنامه های وطنی دارم البته بعضی از همین برنامه های ایرانی نمی دونم چرا مسئولان ذی ربط سازنده هاشون اجازه میدن کاربرانی با پیروی از شیطون ملعون پست های ببخشید مبتذل و فحشا در برنامه شون رواج پیدا کنه خودم بخاطر وظیفه ای که دارم در برنامه های مختلف وطنی فعالیت مذهبی از جمله اون برنامه ای که تندروهای از خود راضی مجبورم کردند برای همیشه پاک شون کنم ! داشتم و دارم در یه برنامه ی دیگه شاهد بودم فکر کنم یه روزی از نصبش گذشته بود وارد برنامه ی وطنی شدم متأسفانه با پست مستهجن روبرو شدم با اینکه حالم از همچین پست های...بهم می خورد اما ، مجبور شدم عکسش بگیرم و مستقیم برای پشتیبانی برنامه ی مورد نظر بفرستم و پشتیبانی هم ازم تشکر کردند و دیدم که پست فحشا پاک شده ولی ، ای کاش از همون اول اجازه ی همچین پست ها و گناهی در برنامه شون نمی دادند چون بعضیا متأسفانه مشتری همچین پست های شیطانی هستند ! بهرحال ما تا وقتی مسئولیتی قبول نکردیم آزادیم اما ، به محض اینکه مسئولیتی بر عهده گرفتیم باید تموم تلاش مون بکنیم تا به نحو احسنت انجام شون بدیم در غیر این صورت فردای قیامت در محضر خداوند یگانه باید پاسخگو باشیم بنابراین ، هر کسی باید در فضای مجازی کارشون رو خیلی خوب انجام بدن تا محیطی امن از همه نظر در فضای مجازی داشته باشیم نه اینکه تموم اینترنت رو بروی مردم و... ببندیم و...! مگه ما شیعه ی مولا حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) نیستیم ؟! چرا ایشان رو در همه ی زمینه ها از جمله عدالت خواهی الگوی خودمون قرار ندادیم و نمی دیم ؟!! والسلام
- ۵.۸k
- ۱۶ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط