{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی مرتضی پاشایی فوت کرد همه پست گذاشتند همه غمگین بودن

وقتی مرتضی پاشایی فوت کرد همه پست گذاشتند همه غمگین بودن همه میگفتن زجر کشید همه گفتند حقش نبود بمیره آخه جوون بود همه گریه کردند و...
امشب شب اول قبر رقیه نازدانه ی امام حسینه چرا براش پست نذاشتید؟ چرا غمگین نیستیم و‌به راحتی می خندیم؟ چرا نمیگید ۲۵روز اسیر بودن و زیر دست و پای نامحرما بودن مگه رقیه کوچک نبود؟ دردانه ی امام حسین حقش بود که تو ۳سالگی یتیم شه؟

#متحرک
دیدگاه ها (۶)

خودم این شعره رو نوشتم٨_٨کربلا تشکیلی ازخون ودل استعشق ودل ب...

بگین دیگهo_O

امروز زنجیر زنی رفته بودیم عکس گرفتم.این مال هئیت علی اصغره

هر کی لایک میخواد کامنت بزاره;-)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط