{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلمان مرد ؛ از بس زنده ایم برای هیچ ...

دلمان مرد ؛ از بس زنده ایم برای هیچ ...
دیدگاه ها (۱)

#دخترونه

#پسرونه

ما مرده ایم و برای خود گریه میکنیم شهیدان زنده اند

ما زنده ایم زنده به سوزِ درونِ خویش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط