{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی هیچیش منصفانه نیست😂💔

زندگی هیچیش منصفانه نیست😂💔
دیدگاه ها (۴)

هقفکنم اخرش مایکی بمیره یا تاکمیتچی

ولی من ناراحتم واسه کسایی که انیمه نمی‌بینن🔥

زندگی هیچیش منصفانه نیست 💔

من می‌خوام توی کتابا زندگی کنمم این منصفانه نیستتت))😭

همینجوری داشتم نگاه میکردم یهو دیدم عه تاحالا اوسیمو معرفی ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط