بدی کردیم،خوبی یادمان رفت..
بدی کردیم،خوبی یادمان رفت..
ز دلها لای روبی یادمان رفت..
به ویلای شمالی خو گرفتیم...
شهیدان جنوبی یادمان رفت..
شادی روح شهدا صلوات...
ز دلها لای روبی یادمان رفت..
به ویلای شمالی خو گرفتیم...
شهیدان جنوبی یادمان رفت..
شادی روح شهدا صلوات...
- ۲.۷k
- ۲۱ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط