{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

راست میگفت من بچه ام

راست میگفت من بچه ام
دیدگاه ها (۱۱)

درد ینی..بغـــــــض دارهــ خفه ات میکنـــهاما... نمیتونی کـا...

بلهـــ.... اینجوریاســــــت

تو فقط باش...همین

داروین خدا بیامرز راست میگفت👀

بی بی راست میگفت... ــ. 🥺🥺🥺

بخدا که راست میگفت ولی جدی نگرفتن 😂😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط