خب..
خب..
این پست آخرین پست MOHAMMAD_DARKSIDERS
من دیگه دارم از ویس میرم
اگه شد بهتون سر میزنم
ولی بعید بدونم
بخاطر مدرسه نیست
بخاطر چیزای دیگست
بچه ها خیلی دوستون دارم
اجیام، داداشام
خیلی خوبید
لحظه های خیلی خوبی باهاتون گذشت
امیدوارم حلال کنید
ولی ما تو زندگی همدیگه تاثیری نداریم
زود فراموش میشیم
آدم باید خودش زندگیشو بسازه
خوبی کنید تا خوبی ببینید همیشه اینو میگم
خیلی دوستتون دارم
خدافظ
این پست آخرین پست MOHAMMAD_DARKSIDERS
من دیگه دارم از ویس میرم
اگه شد بهتون سر میزنم
ولی بعید بدونم
بخاطر مدرسه نیست
بخاطر چیزای دیگست
بچه ها خیلی دوستون دارم
اجیام، داداشام
خیلی خوبید
لحظه های خیلی خوبی باهاتون گذشت
امیدوارم حلال کنید
ولی ما تو زندگی همدیگه تاثیری نداریم
زود فراموش میشیم
آدم باید خودش زندگیشو بسازه
خوبی کنید تا خوبی ببینید همیشه اینو میگم
خیلی دوستتون دارم
خدافظ
- ۷.۰k
- ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط