{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مهم نیست باما نمیسازه روزگار ؛

مهم نیست باما نمیسازه روزگار ؛

#تکسام
دیدگاه ها (۱)

"بدون اون نمُردم ولی دیگه نتونستم زندگی کنم.!#تکسام

اونقدر که بودنت بهم حس گندی میده نبودنت بهم همچین حسی نمیده...

و همیشه نیمی ازما، در شب جا می‌ماند ..#تکسام

خیالت حضور خیلیارو سه هیچ میزنه.#تکسام

.نامردی روزگار، از روزگار نیست از آدماشه...🖤‌.

دریای آروم هیچوقت ناخدای قهرمان نمیسازه☻🖤 ️

هییی روزگارحالم خوش نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط