{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلامممم چطورین خوشگلا؟

سلامممم چطورین خوشگلا؟
من برگشتم رمان رو ادامه بدم میدونم الان حق دارید فحشم بدید 😂خیلی خیلی ببخشید این چندوقت خیلی خسته بودم و کار داشتم و نمیتونستم بشینم پای گوشی و بنویسم ولی ایشالا اگه گشادیم بزاره از اخر هفته شروع به فعالیت میکنم.بای💞
دیدگاه ها (۰)

𝐖𝐞𝐝𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭

𝑾𝒆𝒅𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕

خیلی ببخشید که رمان رو نذاشتم. به بنبست خوردم😅باید فکر کنم ک...

سلام؟بابت نبودم معذرت میخوام چند مدت بیمارستان بودم یه مدت خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط