{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش دلم دوباره بشه یه دل واقعی.....

ای کاش دلم دوباره بشه یه دل واقعی.....
دیدگاه ها (۵)

فاش میگویم و از گفته ی خود دل شادم....بنده ی عشقمو و از هردو...

کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست.....مولانا

بخند لبخند تو زیباترین لبخند دنیاست.......

کاش خودتم خبر داشتی.....کاااااش......

ادیته ولی ای کاش واقعی بود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط