{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آلزایمرت هم بد دردیه 😭

آلزایمرت هم بد دردیه 😭
ایح ایح ایح 😭 😭
دیدگاه ها (۱۶)

محتاجِ درک شدن نیستم.....اما خره هرکی که منو خر فرض کند 😎 ☝

روزِ پدر مبارک 😍

روزتون مبارک لنتیا😅

😡 😡 😜

بد دردیه

بد دردیه😅

کمبود محتوا بد دردیه🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط