*هیچ وقت نذارید عزیزانتون بفهمن آدم قوی وصبوری هستید،🍂🌸
*هیچ وقت نذارید عزیزانتون بفهمن آدم قوی وصبوری هستید،🍂🌸
نذارید بفهمن که انعطاف پذیرید، نذارید بفهمن که بلدید حال خودتونو خوب کنید و به خودتون تکیه کنید، و از همه مهمتر نذارید بفهمن که همیشه موندنی هستید، چون یه روزی به خودتون میایید و می بینید که هیچ کاری براتون نمیکنن🍂🌸
درود بر شما
دوستان جان عصرتون بخیر
روز تان دل انگیز باد .
سه شنبه تان لبریز از
بهترینها باد.....🍂🌸
آبشار هم با تمام زیبایی
و اقتدارش برای رسیدن
به "مقصود"فرو میریزد!
گاهی باید درخود شکستن را
تجربه کرد، تابه دریا رسید
نذارید بفهمن که انعطاف پذیرید، نذارید بفهمن که بلدید حال خودتونو خوب کنید و به خودتون تکیه کنید، و از همه مهمتر نذارید بفهمن که همیشه موندنی هستید، چون یه روزی به خودتون میایید و می بینید که هیچ کاری براتون نمیکنن🍂🌸
درود بر شما
دوستان جان عصرتون بخیر
روز تان دل انگیز باد .
سه شنبه تان لبریز از
بهترینها باد.....🍂🌸
آبشار هم با تمام زیبایی
و اقتدارش برای رسیدن
به "مقصود"فرو میریزد!
گاهی باید درخود شکستن را
تجربه کرد، تابه دریا رسید
- ۲۷۴
- ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط