{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اسفند عين پنج شنبه هاست

اسفند عين پنج شنبه هاست
كه هميشه صد بار قشنگ تر از
جمعه هاست
اصلا از همون شروعش قشنگه
حس بوى بهار از پشت پنجره
و آفتاب گرم و بى جون از لاى
پرده ها روى پوست سرد خونه،
شور قشنگِ چهارشنبه سورى
#اسفند يعنى يه سال ديگه
اميدوارم تو ماه آخر امسال بهترين ها براتون اتفاق بيفته و از ته دل بخندين🙏❤️

#کباب_گمجی #گیجاواش 👌

#پست_جدید #خاصترین
دیدگاه ها (۱۴)

پلو کباب گیلانی #پست_جدید #خاصترین

سیر واویج . غذای گیلانی #پست_جدید #خاصترین

گیجم مثلِ اسفندکه معشوقه ی زمستان استامّا همه می‌خواهند دستش...

بزرگش کرده اندعشق را می‌گویم یک "عزیزم صبح بخیر"یک "داری میر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط