یڪــے بهــم گفــت:
یڪــے بهــم گفــت:
"ﺑـــے ﺍﺣﺴـﺎﺳـــے...!"
ﻣﯿــﺨﻮﺍﻡ بهــش ﺑﮕــﻢ:
ﺩﺭ ✖ﺣــــــﺪے✖ﻧﯿﺴــﺘـے✖ ڪـﮧ حســـت ڪـــﻨﻢ،
ﭼــﮧ ﺑﺮﺳــﮧ ﺑﺨــــﻮﺍﻡ...
ﺍﺣﺴـْـْـْـﺎﺳــﻤﻮ ﺧـﺮﺟــﺖ ڪـــﻨﻢ.❤
"ﺑـــے ﺍﺣﺴـﺎﺳـــے...!"
ﻣﯿــﺨﻮﺍﻡ بهــش ﺑﮕــﻢ:
ﺩﺭ ✖ﺣــــــﺪے✖ﻧﯿﺴــﺘـے✖ ڪـﮧ حســـت ڪـــﻨﻢ،
ﭼــﮧ ﺑﺮﺳــﮧ ﺑﺨــــﻮﺍﻡ...
ﺍﺣﺴـْـْـْـﺎﺳــﻤﻮ ﺧـﺮﺟــﺖ ڪـــﻨﻢ.❤
- ۷۲۶
- ۰۷ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط