{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بستنی من و ابجیم

بستنی من و ابجیم
چندشب پیش:)
دیدگاه ها (۲)

ناهار امروز...:)

شام امشب...:|

صبحانه امروزم:)

بستنی من:)همین الان یهویی

وقتی من و ابجیم یه دیقه کنارهم میشینیم :

سلام من پجمو میدم دست ابجیم خودم یک هفته ای نیستم

یعنی ابجیم فالو نشه؟؟؟!!!@x_m_ob_i_x#رفیق#دوست#خواهر#سیسی#کل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط