..
..
تا به کی باشی و من پی به حضورت نبرم ؟؟ آرزوی من ، ای کاش به گورت نبرم .
.
.
تا به کی باشی و من پی به حضورت نبرم ؟؟ آرزوی من ، ای کاش به گورت نبرم .
.
.
- ۱.۴k
- ۱۷ آبان ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط