یارو ساعت 6 صبح زنگ آیفون خونمون رو زده:
یارو ساعت 6 صبح زنگ آیفون خونمون رو زده:
با هزارتا بدبختی بلند شدم میگم:بله؟
یارو میگه:این مازاراتی سفیده که جلوی پارکینگ پارک کرده مال شماس؟
میگم:نه...
برگشته میگه:دلت بسوزه واس ماس کلش ماس ماس!! :|
اصن ملت روانی شدن
با هزارتا بدبختی بلند شدم میگم:بله؟
یارو میگه:این مازاراتی سفیده که جلوی پارکینگ پارک کرده مال شماس؟
میگم:نه...
برگشته میگه:دلت بسوزه واس ماس کلش ماس ماس!! :|
اصن ملت روانی شدن
- ۱.۱k
- ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط