{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فهمیدم شلوار من و کای یه اندازه هست و شلوار هامون اندازه

فهمیدم شلوار من و کای یه اندازه هست و شلوار هامون اندازه هم میشه😂🤣😍
دیدگاه ها (۹)

یا اکسوییا خیلی بلندن یا بقیه مردم کره قدشون از حد نرمال کوچ...

وقتی به رنج بچه ها به خاطر جهل و خودخواهی پدر مادرا فکر میکن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط