{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سَمتَم نیا مَن خُوده ریسکَم 💫 ✌

سَمتَم نیا مَن خُوده ریسکَم 💫 ✌
دیدگاه ها (۴)

سوژت میکردم هشتگ میشدی👉 🔥

یِه‍ اَخلاقی دارَم‍‌ هَرکی واسَم‍‌ ناز کُنِه‍ قَلادَشو وا م...

شما نگوز تو هوامون نمیخاد هوامونو داشته باشی!

نیا دیگه سمتم صدا کم#سجاد_شاهی

اگه اینطوری نیستی اصلا سمتم نیا 😒

من خسته نیستم ... خوده خستگیم:)🎀برای اصکی رفتن حتما اجازه بگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط