سلام بچه ها خوبید
سلام بچه ها خوبید
من تا فردا بیشتر ویسگون ندارم فعلا دارم میرم
لطفا انفالو نکنید چون دوباره برمیگردم
بوس به تک تک تون دلم براتون تنگ میشه اگه کاری سوالی یا درخواستی داشتید تا فردا ساعت ۱۰ یا ۱۱ بهم بگین
بای بای
من تا فردا بیشتر ویسگون ندارم فعلا دارم میرم
لطفا انفالو نکنید چون دوباره برمیگردم
بوس به تک تک تون دلم براتون تنگ میشه اگه کاری سوالی یا درخواستی داشتید تا فردا ساعت ۱۰ یا ۱۱ بهم بگین
بای بای
- ۱۲۶
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط