{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام بچه ها خوبید

سلام بچه ها خوبید
من تا فردا بیشتر ویسگون ندارم فعلا دارم میرم
لطفا انفالو نکنید چون دوباره برمیگردم
بوس به تک تک تون دلم براتون تنگ میشه اگه کاری سوالی یا درخواستی داشتید تا فردا ساعت ۱۰ یا ۱۱ بهم بگین
بای بای
دیدگاه ها (۰)

خب فعلا قراره از رادیواستتیک فعالیت کنم و بهتر بگم که بعد ای...

سلامممممممممم چطورید بچه هااا خیلی دلم براتون تنگ شده بود وا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط