{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مثل عدد یک توی جدول ضرب باش

مثل عدد یک توی جدول ضرب باش
به هرکسی به اندازه ارزشش بها بده :)
دیدگاه ها (۳)

سلآآآآم صبحتون بخیرررررشاد باشین :)خودم دیروز گرفتم چطوره؟؟؟

موهاتون تا کجاتونه؟؟؟خودم قبلا ۷ بودم الان ۲ :|

دقیقا ...:)

ادم ها همیشه نیستند....

👈اینو به خاطرت بسپار :همیشه به آدما به اندازه‌ایمحبت کن که ب...

شرمنده دلم شدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط