{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتۍ واࢪدِ قلبھا شدید،

وقتۍ واࢪدِ قلبھا شدید،
دࢪ آنھا بہ نیڪویۍ زندگۍ ڪنید...🩷

✍🏻نزاࢪ قبانۍ
دیدگاه ها (۰)

یاعلی نام تو بردم نه غمی ماند  و نه همی (:#مولا#زیبایی

چقدر مهم بود چیزی که گفتن واقعا...👌🏻

خدا هست خدا همه رو نگاه میکنه

آویزون شدن خیلی مهمه خب🤷🏻‍♀️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط