{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا ساکتۍ خدا دݪم مرگـ میخواد..:(

چرا ساکتۍ خدا دݪم مرگـ میخواد..:(
دیدگاه ها (۱)

@_Mrl_k2@Love..me..#maral

اگه دختری آرایش نکرده بود.. :/دلیل نمیشه که خوشگل نیست.. :(ه...

تنـ خسته ایـ ولیـ خوابتـ نمیبرهـ اینـ حسـ لعنتیـ از مرگـ بدت...

لعنت ب روزگاری ک توش جون(20)سالع آرزوی مرگ میکنهـ :(

مگهـ مرگـ حقـ نیسـ ...🧑‍🦯 حقـ منمـ بدینـ خبـ.:)️ 🥀️

میخواد تنها نباشم بنده خدا..

وقتی خدا میخواد خوشحالت کنه:)))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط