{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تی آرا رو دوست دارم چه میخوان شراب بخورن

تی آرا رو دوست دارم چه میخوان شراب بخورن
چه میخوان شیطان پرست باشن
چه میخوان عملی باشن
چه هرچیزی من عاشقشونم حرف نباشهB-)
دیدگاه ها (۳)

خوشگل عسلم

عدوسکمو نگااااا

اینوووو جوگولی من عسل من عشق دوم من

من فدای این دختر:-*

برای کسایی که هارلیکین رو دوست دارن و توی بازی میخوان باهاش ...

من همیشه این آهنگ تی اکس تی رو دوست دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط