{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کی باورش میشه بدون هیچ فیلتری خودم این عکسو گرفتم

کی باورش میشه بدون هیچ فیلتری خودم این عکسو گرفتم



#سعی کن_یکم_ادم باشی
دیدگاه ها (۶)

غروب#سعی کن_یکم _آدم باشی

چی از این حق تر میخوای؟

تو خدا را داری....#سعی کن_یکم_ادم باشی

حسرت همچین جایی قدم زدن#سعی کن_یکم _ادن باشی

شب بخیر قشنگام تو خوابتون رنگین کمون

این عکسو از بازیه شدو جنریشن گرفتم، شاید به کارتون بیاد،عکسه...

تراپیست :سعی کن خودت باشی من اگه خودم باشم🙄💔#فادیمه#این_دریا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط