{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سه ساعت رفتم کلاس نقاشی سر همین سیبه بودم💔😍

سه ساعت رفتم کلاس نقاشی سر همین سیبه بودم💔😍
دیدگاه ها (۴۱)

عررنبتزبتبتلتبات ایموچی وقتی داستان تموم شد بهم گفت داستانت ...

https://wisgoon.com/v/IP3PEB0KIZ/حمایت کن👹🔪

لق کاناشی این مرتیکه رو میکنم اوسی اصلیممحححح اقا نویررررر

چقدر باحال شدههه😭

وقتی سر کلاس ریاضی نقاشی میکشیدیم:☻❣“Welcome, please follow”...

من سر این درس سه ساعت داشتم گریه میکردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط