{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:)

:)
دیدگاه ها (۲)

واآآی اصا اینو دیدم ... :||||| ناخدا گاهـــ خندهـ میادـ #وو...

نشد که از دلم جدا کنم تورور نشد نشد گلم برو برو برو نشد که ...

khalWii khoobe #man berM #dars :| zist emtehan :(((

#zhoooonnn kw... gm eshgha ^_^…#jooooon

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط