{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه نوکته ای درعسک نهوفته است

چه نوکته ای درعسک نهوفته است
دیدگاه ها (۱۰)

بی خی خی خخخخخ

کاش پرنده بودماووقت میتونستم خعلی,شیک ومجلسیب ر ی ن م رو سره...

تکلیفه این بنده خداااا چیه پهههههه هنننن,!!!!؟؟؟ خخخخ

نع پ چرا چیراغ داره هن چراااااااع !!^_____^

ای بابا ای بابا ای باباااااااااا

آرزوی زندگی ای بدون درد، آرزو ای افسانه ای.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط