{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو یا مال منی و فقط چشمات منو میبینه یا مال همه ای و چشما

تو یا مال منی و فقط چشمات منو میبینه یا مال همه ای و چشمام تورو نمیبینه.
دیدگاه ها (۱)

برای شروع جدیدچیزی که بهش نیاز داریروز جدید نیست، طرز فکر جد...

در خوشبختی و امید رو هر چه زودتر به زندگیت باز کن. کلیدش در ...

پاییز آدمو میندازه گوشه حیاط تنها و بی کس

غرق شدم بین موج فندقیِ موهات؛

بم نگو مال منی چشمات میگه😌🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط