{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ﻣـــــﯿــــــﮕـــــــﯽ ﺑــــﯿــــﺨـــــﯿﺎﻟـــــﺖ ﺷـــــــ

ﻣـــــﯿــــــﮕـــــــﯽ ﺑــــﯿــــﺨـــــﯿﺎﻟـــــﺖ ﺷـــــــﻢ. . . !؟

ﺧــــــــﺐ ﻟــــــﻌﻨـــــﺘـــــﯽ ﺍﮔــــــﻪ

آﺳـــــــﻮﻧــــــــﻪ ﺗـــــــﻮ ﺑـــــﯿـــــــﺨﯿﺎﻝ ﺍﻭﻥ

ﺷـــــﻮ...!
دیدگاه ها (۲)

آخه تـٔـــومالِ منی...؟؟؟

کلمه ی خانوم...؟؟؟؟؟؟.

خوش میگذره مال قدیم بود ، الان دیگه فقط خوشیم که میگذره . . ...

دوست نه ......خواهریم......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط