{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه گفتم :

همیشه گفتم :
ﻫﻮﺍﯼ ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻨﺪﻥ ﻭ ﻣﯿﺨﻨﺪﻭﻧﻦ ﺭﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ
ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻦ …
ﺁﺧﻪ ﺍﯾﻨﺎ
ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﻏﺼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ!!!
دیدگاه ها (۴)

بدترین چیز در زندگی این نیست که سرانجام تنها شوید بلکه آن ا...

در میان بی کسی هایم انکه تنهایم نگذاشت تنهایی بودبنازم وفایش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط