{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوش‌باش‌دَمی‌که‌زندگانی‌این‌است....

خوش‌باش‌دَمی‌که‌زندگانی‌این‌است....
#بیشه #وطنم_لرستان #خرم_اباد #ابشار_بیشه
دیدگاه ها (۰)

چی خی د رگیام بگرد....

در من کسی ست که بی تو می‌میرد....

اینجا ایرانه وبیشه شیران...✊🏻🇮🇷پرچمدارِ ایران باش◇◇◇◇◇◇◇◇◇●🇮...

ایسو حالش خوب بود تا اینکه دمی رو دید 😂😂پسرم رو نگاه چه خوگل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط