{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر بی ذوقه ...شما بگید بد کردم بهش پیشنهاد دادم☹

چقدر بی ذوقه ...شما بگید بد کردم بهش پیشنهاد دادم☹
دیدگاه ها (۱)

در این حد ......😆

😎😎😊

من اینجوریم ....شما ها چی؟؟

خدا کنه شنا باد نباشه

اینقدر که دوستم رو سرخ کردم گذاشت رفت... بهش بگید برگردههههه...

حسی که داشتم بعداز ایگنور شدن دوباره بهش پیام دادم و جوری رف...

فالورهای عزیزم دوستان گلم حمایت لایک بشه ممنونم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط