{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نباید شیرین میمرد

نباید شیرین میمرد
نه😭 اونقدری که
برای شیرین گریه کردم اصن واسه امیر نکردم
دیدگاه ها (۱)

ولی.........💔

داداشش نباید میمرد🥺😭. . . . اسم سریال: بالا و پایین استانبو...

کپشن اسپویل داره اگه ندیدین سریالو نخونین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط