{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی اون بخش از من که داره از آدما فاصله می‌گیره

ولی اون بخش از من که داره از آدما فاصله می‌گیره
و حوصله هیچ‌کس رو نداره،
داره خیلی بزرگ می‌شه...
دیدگاه ها (۰)

نمیگم کاش هیچوقت نمیشناختمت، ولی کاش همونجوری که شناخته بودم...

به داد همه رسیدم...

دلم خواب میخواد ~ابدی~👋🙃

خراب شدی حیف جفتمون 🫠🖤

سناریو کیلوا.

@yeralti_dizi

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط