نیمی از روز نداریم به خدا تاب عطش
نیمی از روز نداریم به خدا تاب عطش
من بمیرم که سه روز آب نخوردی تو حسین (علیه السلام)...
السلام علیک ایها العطشان
من بمیرم که سه روز آب نخوردی تو حسین (علیه السلام)...
السلام علیک ایها العطشان
- ۳.۰k
- ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط