{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من احساسیم درک من مشکله

من احساسیم درک من مشکله
عجینم با هر چی به جز فاصله
یه وقتایی که پرت و ناراحتم
نباید برنجی که کم صحبتم همیشه باهام سرد بودن همه
یه کم خوبیم دارم اما کمه
پراز عشق و احساس بی منتم
. باهام خوب باشی باهات راحتم
اگه پا به پام راه بیای بی دریغ
صبوری کنی و پریشون نشی
بتونی بمونی قسم میخورم
که از اعتمادت پشیمون نشی!(。_。)
دیدگاه ها (۸)

خخخخخ کسی نبود ؟؟؟

هه...↙بِبین اسکل:↘ ✘اَگِھ بِلاکِت نِمیکُنَم...✘⚠...

سفارشی! ماشین قبلیم

خخخخخخ !زنگ بزنید اتشنشانی!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط