من احساسیم درک من مشکله
من احساسیم درک من مشکله
عجینم با هر چی به جز فاصله
یه وقتایی که پرت و ناراحتم
نباید برنجی که کم صحبتم همیشه باهام سرد بودن همه
یه کم خوبیم دارم اما کمه
پراز عشق و احساس بی منتم
. باهام خوب باشی باهات راحتم
اگه پا به پام راه بیای بی دریغ
صبوری کنی و پریشون نشی
بتونی بمونی قسم میخورم
که از اعتمادت پشیمون نشی!(。_。)
عجینم با هر چی به جز فاصله
یه وقتایی که پرت و ناراحتم
نباید برنجی که کم صحبتم همیشه باهام سرد بودن همه
یه کم خوبیم دارم اما کمه
پراز عشق و احساس بی منتم
. باهام خوب باشی باهات راحتم
اگه پا به پام راه بیای بی دریغ
صبوری کنی و پریشون نشی
بتونی بمونی قسم میخورم
که از اعتمادت پشیمون نشی!(。_。)
- ۳.۳k
- ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط