{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونی من دیگه از شیرینی بدم میاد چون همشون طعم تکراری گر

میدونی من دیگه از شیرینی بدم میاد چون همشون طعم تکراری گرفتن و به نظرم
بهترین شیرینی لبای توعه🫦❤️‍🔥
دیدگاه ها (۴)

مثل چی درکش میکنم 😢💔

بچم از افسردگی تختمو بغل می‌کنه🥲🥹

ریدمان👽

((غیر اجباری))یک درخواست کمک برای نوب نبودن👌🏻😂

اصن نمیشه بگم از یکیشون بدم میاد همشون خوبن

آخه کی دلش میاد به چانی هیت بده 💔به نظرم واقعا یکی از بهترین...

چه پدری چه مادری فرقی نمیکنه برای من از همشون بدم میاد😂#زیر_...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط