{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا واسه همه خدایی واسه ما کجایی

خدا واسه همه خدایی واسه ما کجایی
دیدگاه ها (۱)

هه تموم شد الان فقط خومو خدام..تو ده سی مه مردی سی همیشه

.ـــــزندگی زیباست..اما عادلانه نی

بچه فامیلمونه فضولی کرد ایجورش کردم

خیلی بی مرامی خیلی سنگدلی

خدا کجایی....😔

بهترین خبری که همیشه بهمون داده میشه ولی خدایی دلم واسه مدرس...

خدا من رو ببخشهولی خدایی خیلی حقه 🤣#fake_straykids_stay_8

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط